Morgendagens utfordringer krever morgendagens hoder, og for å ligge i forkant av utviklingen trenger vi de beste og mest motiverte medarbeiderne. Er du en av dem? Hos oss i CGI får du muligheten til å sette preg på fremtidens løsninger og utvikle deg i et av verdens største IT-selskaper. Søk i dag på stillingen som

Service management-konsulent

Denne stillingen har jobbkode J1118-1418, og arbeidsplassen er i Stavanger.

Hvorfor?

Som Service Management-konsulent er du knutepunktet mellom CGI og kunden innenfor området du har ansvar for. Du fasiliterer dialog mellom mange ulike parter, og jobber for kontinuerlig forbedring av tjenestene. Samtidig er du ansvarlig for at det som leveres innenfor ditt område blir levert med høy kvalitet, til rett tid og innenfor etablerte rammer.

Du ser verdien i å dykke ned i data for å ikke bare se mønstre i historikken, men kunne analysere og forutse fremtidige muligheter. Tør du fortelle kunden at det finnes bedre muligheter? Da bør du bli med på laget som bidrar til å sørge for konstant verdiskapning for kunden.

Hva?

CGI har som mål å hjelpe kundene å utnytte informasjon for å ta de riktige beslutningene som gir verdiskaping og konkurransefortrinn. Vi er nå på utkikk etter dyktige medarbeidere som er genuint opptatt av den forretningsmessige verdien ny teknologi har, og som har evne og vilje til å gi kunden råd og komme med forslag til løsninger som hjelper dem å nå målene sine.

Du vil ellers være en del av hele kompetansemiljøet til CGI, som legger vekt på kunnskapsdeling og at du skal trives på jobb.

Vi har en inkluderende kultur der vi jobber godt sammen og deler kunnskap med hverandre og kunder. Du får engasjerte kollegaer som alltid stiller opp, ikke bare overfor kunder. Noen dager er like og andre forskjellige, og da må vi kunne omstille oss og løse utfordringer som dukker opp. I likhet med deg er vi analytiske, strukturerte og nøyaktige i arbeidet, enten vi jobber alene eller i team.

Som service management-konsulent hos oss er du en del av et miljø med dyktige folk som jobber som et tett sammensveiset team for å levere de beste tjenestene til kundene våre. Vi i CGI er stolte av kulturen vår. Å være åpne, tillitsskapende og serviceinnstilte, både overfor kunden og hverandre, er viktig for oss.

Dette får du hos oss

  • … et sterkt fagmiljø som legger vekt på kompetanseutvikling og kunnskapsdeling
  • … et godt arbeidsmiljø
  • … varierte og interessante arbeidsoppgaver
  • … en organisasjon der du blir sett og har påvirkningsmulighet
  • … konkurransedyktige betingelser, gode pensjons- og forsikringsordninger
  • … medeier i et av verdens største IT selskap

Dette er drømmekollegaen vår

  • Du er god med folk, du liker å bygge nettverk og skape engasjement
  • Gode kommunikasjonsferdigheter – både muntlig og skriftlig, på norsk og engelsk
  • Du er komfortabel med å lede møter og presentere ideer og anbefalinger til relevante interessenter
  • Du ser på rollen som en mulighet for å utfordre deg selv og jobbe med fremtidsrettede løsninger
  • Du liker å grave etter gull i store mengder data, og vet hvordan du kan dele innsikten du får på en måte som gir verdi for kunden
  • Du er genuint interessert i Service Management, ITIL og prosessforbedringsarbeid
  • Du kjenner gjerne til brukersegmentering i tjenesteleveranser: hvordan kan vi lage skreddersydde supportopplevelser?
  • Du er interessert i og har gjerne erfaring med automatisering av oppgaver og prosesser i en supportsetting, og har noen tanker om hvordan bruk av ny teknologi kan være med på å effektivisere og forbedre brukeropplevelsen av en tjeneste
  • Relevant utdannelse eller erfaring – vi vil vurdere din bakgrunn basert på relevans knyttet til oppgavene som service management konsulent. Fortryll oss med din CV!

Bonus til deg: I CGI er det mange veldig dyktige forelesere og seniorkonsulenter, som holder kurs for både eksterne og interne. Her har du muligheter for regelmessig opplæring i ny og eksisterende teknologi.

Derfor bør du jobbe i CGI

I 2019 skal vi ansette over 100 nye medarbeidere, og vi håper at du er én av dem.

Som ansatt i CGI får du muligheten til å være med på å utvikle morgendagens løsninger sammen med kompetente og hyggelige kollegaer i et av verdens største IT-selskaper. Vi har mange spennende kunder som våger å tenke nytt og ønsker å investere i fremtidens muligheter. Derfor er vi også avhengig av å ha ansatte som gjør det samme.

De som jobber i CGI, er allerede i gang med å forme morgendagens løsninger, enten det er ved bruk av Master Data Management, ERP-systemer eller Java-løsninger. Og de har én ting til felles: De er alle genuint opptatt av potensialet som ligger i ny teknologi, og hvordan denne kan skape merverdi for kundene våre. Nå har du muligheten til å ta være med på denne spennende reisen og utvikle ferdighetene dine i et fremtidsrettet fag- og kompetansemiljø.        

Ved å søke på en stilling hos oss er du med på å investere i fremtiden – ikke bare CGIs fremtid, men også din egen.

Til søknadsportalen!

Jobbkort: Service management-konsulent/h6>

Kategori: Service Desk / End User Services
Sted: Stavanger
Jobb-ID: J1118-1418
Stillingstype: Fulltid